8. 11. 2018

Papierové šaty - Origami

          Akú to prácičku mi zadala kamarátka 
Erika ? Skvelú, ktorá prináša dobrú náladu. :)
     Potrebuje na nie veľkú akciu milé pohľadnice na prestretý stôl pre hostí. Priniesla mi materiál, nápady aj nejaké vyrobené pohľadnice so šatkami na ukážku. Rozkošné. :) Vravím si, že skúsim a vyšlo to. Hostia budú mať radosť.










Na papierové šaty skladané spôsobom origami som potrebovala :

farebný papier (alebo si čistý papier opečiatkujte, pokreslite, narysujte čiary)
- vystrihneme z neho štvorec 15 x 15 cm, na kruhovú sukňu 14 x 14 cm (k tejto sukni korzet tiež zo štvorca 14 x 14 cm),
pravítko, nožnice, lepiacu pásku, lepidlo, lepiacu tyčinku (na prilepenie šatiek na pohľadnicu),
na dozdobenie môžme použiť stužky, gombíky, kvietky...








Jednofarebné červené šaty a kravatu som nerobila ja.  
Tie robila kamarátka. Sú veľmi milé. 
V kravatách už má dobrú prax. 


Jednotlivé návody nájdete pod obrázkami.













 



 Klikni pre :














 




Klikni pre :






































Klikni pre :


Ja som ju urobila jednoduchšie z pásiku papiera rozmerov asi 15 x 8 cm.
Neprekladá sa už na polovicu ani sa nespája na jednom konci, ako vo videu
len mierne stlačí, 
a tak sa ľahšie prilepí ku korzetu. 


















Klikni pre :






















Klikni pre :






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milý komentár. :-)