4. 9. 2014

Rebeke

       


       Tak naša milá anglická kamarátka, pôvodom Slovenka, oslavuje znovu toto leto narodeniny. My už siedmy rok trávime prázdniny v Spojenom kráľovstve a ja som jej pri tejto príležitosti vyrobila svoje druhé blahoželanie v živote.


Pokračovanie







     Mala som síce šťastie a skoro všetko som kúpila v librovom obchode : čisté pohľadnice, motýľov a kvietky z filcu, ozdobné papiere. Všetko za libru. Milujem librové obchody. :-)

     Organzu som mala zo sebou a vyrobila som z nej oranžový a červený kvietok. Našila som ešte na ne flitríky, aj na motýľa.


      Anglicko je známe svojim cardmakingom a scrapbookingom a ja som si práve tu vyskúšila niečo z neho. 




       




       Tak všetko najlepšie, Rebeka! :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milý komentár. :-)