17. 8. 2014

Kvetinová diskoguľa

   



Toto leto sme oslavovali manželovu 50.-ku a napadlo ma, že by som vám mohla ukázať, akú ozdobu som na túto príležitosť pripravila. 

       Znovu je výroba veľmi ľahká........avšak......... ak máte doma tajnú zbraň - v podobe tavnej pištole. :-)

Potrebovala som :

- guľu z pedigu 
- umelé kvety (vencovky)
- organzové stuhy (zelené)
- tavná pištoľ (a zopár silikónových náplní do nej)



Pokračovanie

Postup :

       Ešte dodám, že som nakupovala všetko v jednom kvetinárstve od milej pani predavačky, ktorá mi ochotne poradila. 
       Takže jednoducho prilepujeme kvety na guľu tavnou pištoľou. 
       Zároveň okolo kvetov viažeme stuhu. Teda blízko kvetov, okolo pedigu. Len jednoducho, žiadne mašle. Ale tuším som stuhy spotrebovala skoro 10 metrov, 5 dvojmetrových stúh. 
       Ja som si kvietky na guli ešte upravila. Boli také "strapaté", vrchné lupienky som im prilepila o spodné,  aby boli viac otvorené.

       Na oslave nechýbali ani deti. Keď malá Andrejka uvidela moju guľu, zvolala : "Jéj, kvetinová diskoguľa!" Tak vznikla kvetinová diskoguľa.





       Pokúsila som sa ešte o malé ozdoby. Polystyrénové gule (to je ale vynález!) moja Evka natrela zelenou temperovou farbou.




        Na jednu som prilepila papierové ruže, návod pridám neskôr.
        Na druhú som si prišpendlila malé papierové kvietky malými špendlíkmi. Kvietky sú vyseknuté z papiera pomocou raznice.
        Nakoniec som gule ozdobila oranžovou organzovou stuhou.

       Celú výzdobu si vzala na starosť manželova neter Lucka. Potrebovala k tomu stuhy, lupene, servítky, ihlu, niť a veľa trpezlivosti.


 
       Tak,ak sa chystáte oslavovať, všetko najlepšie a najmä veľa lásky vám praje





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milý komentár. :-)